Scrapbooking > Kort og stempler

Kort til dagplejemor

<< < (3/5) > >>

Weiss:

--- Citat fra: Puzling efter 20. Juni 2012, 09:11:50 ---Tak for jeres inputs.. ;)

God ide med Donna vognen, dét er faktisk en fin mulighed, da hans dagplejemor også har en campingvogn. :)
Jeg har desværre ingen billeder hverken af de andre (tidligere) børn eller af hende selv... - Så det gør også kortet lidt sværere synes jeg.....

Pt er ideen vist et navnekort, altså Lis, og så med lidt pynt på forsiden, digt på indersiden, tekst på en anden inderside, også min søns håndaftryk på bagsiden. :) så det også bliver lidt personligt fra ham. og så skal der sættes et lille billede i af ham også, tror jeg, bare i pas-str. :)

--- Afslutning på citat ---

Han kan jo evt også tegne en tegning i kunne ligge ved, hvis det er noget han gider :)

Kathrine1981:

--- Citat fra: Puzling efter 20. Juni 2012, 09:11:50 ---Tak for jeres inputs.. ;)

God ide med Donna vognen, dét er faktisk en fin mulighed, da hans dagplejemor også har en campingvogn. :)
Jeg har desværre ingen billeder hverken af de andre (tidligere) børn eller af hende selv... - Så det gør også kortet lidt sværere synes jeg.....

Pt er ideen vist et navnekort, altså Lis, og så med lidt pynt på forsiden, digt på indersiden, tekst på en anden inderside, også min søns håndaftryk på bagsiden. :) så det også bliver lidt personligt fra ham. og så skal der sættes et lille billede i af ham også, tror jeg, bare i pas-str. :)

--- Afslutning på citat ---

Synes at det lyder som en rigtig god ide - tror næsten at jeg laver noget lignende  hix
Jeg synes også at en side med barnets citater kunne være sødt og specielt...

Rixstyrer:
Hej har fundet en ting der er sød på pinterest
 http://gigglesgalorenmore.blogspot.dk/2011/05/thanks-for-helping-me-grow-teacher.html?showComment=1306709970422
Hvis du selv er på pinterest så søg på teacher gift og se de forskellige boards folk har lavet i dette emne

Raziel:
Jeg har lavet en bogæske med plads til 6 ferrero rocher, og med plads til en hilsen på indersiden af forsiden. Det er meningen hun skal ha en dekoration/blomst også.

Har brugt denne tut http://wenchespapirverden.blogspot.dk/2010/11/tutorial-pa-bok-eske.html

Tornehave:
En lille kommentar fra en dagplejer..... Ideerne med en tegning lavet af barnet og et rigtig godt billede af ham/hende er super gode og kan jo sagtens kombineres med en campingvogn eller andet. Det er super rart at få en tegning eller et billede som er personligt. . . Det er lige hvad der får bægeret til at løbe over og tårerne til at trille når man står og skal tage afsked med et af sine dejlige børn.  ;)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version